Wednesday, December 7, 2011

bad story + gud story

hello buddiest :)!!
seawal 7 pagy aku dah bgon .. ohh really ?!! don't believe it ! haaa :) sangat buang tebiat aku neyh .. hohooo~ semangat na kemas umah then bawu hang out .. law ta umah bersepah , konpem ''kakakkkkkkkk !!! nape kau ta kemas umah neyh !!!'' tu lah mak aku .. mawu nye begegar satu flat neyh kan .. hooo noooo !!! pukul 10 sudah tibe , haina , effa , jiha dan aku bergerak laa ke jj bkt tggi .. for watching OMBAK RINDU :) berkoba koba neyh na tgok .. fuhhh~ perjalanan ke sane memerlukan 3 bas .. huhh tu yang ta suke .. terpakse lah kan :/ dari pangsapuri ke port it doesn't matter .. bas port ke klang have some prob yang cgd mengganggu keselesaan aku duduk dalam bas tuh .. bgg siot !! de lah sowg laki uw , warga mane tah , myanmar mybe .. FUCK HIM !! BODO !! sebiji cam PEROGOL BERSIRI !! benci benci benci !!!!! pe masalah kau tgok cam tu skaly haa !! mawu pai 5 minit dy toleh ta pandang dpn .. law ikot aty na je aku patah kan tgkok bg teleng twos .. adushh ! pai la bas uw kat stesen klang , ktowg dok sit gile punye blkng , jantan uw dok depan kitowg .. mang bodo lah kan ! konon nye na ktowg bla dulu lah , silap org lah bro , ktowg dok jep tggu pai dy bla .. huhhh~ selamat lah dy dah jao .. thank god !!! last bus to jj lah kan :) huhh~ byk kan bas.. g KL pon ta cam neyh .. grrrr~  i think have not something will happen again , buttt !! lagy tewok !! ohh damn !! huhuu :( u guys no wat happen ? ahh cgd menjijikkan !! de lah sowg mamat keling neyh .. mule2 aku tgok mang cam owg mabok yang minom ari kencing setan tuhhhh !! bile tgok agy , mungkin ta , mybe dy cacat .. sangkaan baek je la kan .. upenyeee , eeeeyuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!! uweeekkkkkkk !! yaakkkkkkk !!! mang betol dy MABOK !! dy dok blkng aku lak tuh.. huhhh~ sangad menjijikkan tawuuuu !! aku terdengar dy muntah ..uweekkkk !!!! aku pulak yg ase na muntah  mase tuh . geli bhaiiiii !! sumpah jijikkkkkk !!! lastly dy tuwon gak kat bustop .. ta thn bhaiii !! bwu dy jgn ckp lah kan .. mang superrrr !!! 


now , kitowang sampai gak kat jj tuh .. firstly aku g nek atas lu na tgok tiket n time .. gile xcited lah kan na tgok ombak windu .. aleyh2 tgok , hummmm :( dah sold out !! sedeh weyhhh :( but aku ta esah cgd lah bp my bro oweys download movie yg bwu kua neyh .. tuk myenangkan aty , kitowg decide tgok cite ARTHUR CHRISTMAS !! mase na beli tiket uw , aka uw ckp de sit bhgian E je kosong .. terima jelah kan.. terpakse r mendongak ckt.. agak kekejangan di situ :/ huhh~ wlupon bgitu , cite nye mang klaka lah kan ! awesome ! nice ! great job ELF !! kalo lah kat malaysia neyh de pasukan yang hebat , super , pantas cam tuh , konpem maju dunia !! hehee~ agak lame kat dalam panggung uw , separoh kekerasan gak lah .. sejoookkkk ! aku pon mengong ta ngad na bwk pashmina yg tebal uwh .. redah je laa~ 


abeyh movie , mase agak terlalu awal to go back .. ktowg jalanjalan tgok baju lam jj tuh .. gilee sale lah kan . tuh na beli , ni na beli .. huhuu~ but saba je lahhh~ wet dah byk kua li brg masok poli .. huhuh~ aku masok butik LADYLIKE ! mang sale gak .. de satu ju kemeja tuh .. mang smart gilee ! cam na beli tp taleh . ta kesampaian . sedeh :( tepakse bia kan dy tggal ngn owner tuh .. one day i will getting u baby !! jam menunjukkan jpukul 5 ptg .. pe agy !! go back lah kan .. amboiiii ! dpt kua pai ta ngat jalan balek !! heheee~ dok lam bas uw mang cam nek roller coster lah kan ... fiuuu fiuuu~ bapak laju pakcik uw bwk .. da r ktowg neyh cam sadin lam bas .. gilee padat lah kan .. but funny :)))) aku ngn aina syik ketawe jep ... hahahahahaha :DDDD pe ta nye , badan pon mengikut kehendak anin dan kelajuan bas .. kahkahkah :) 


6.30 pai umah , menanti nanti kol 7 malam na tgok tentang dhia nye pasal .. nikah gak dy ngn zikir tu kan :)) huuhh~ agak pelek jugak , aya n mak balek lmbt rini .. kol 8 suku bwu pai umah .. slalunye law lek lmbt dowg g beli barang dapo .. tp d kosong je kan .. hmm dah uw . aya soh effa mandi .. tibe aya soh aku amek bungkusan lam beg itam uw .. aku ta syak pape lah kan .. ngat na amek brg aya .. upenyeee ... jeng jeng jeng !!! hehehe :DDDDDDDDD guess what ?? aya hadiah kan aku jam wane putih yang aku idamkan dari form one agy .. jam jename POLO CLUB !! terharu weyhhh !!! thanx aya mak !! belikan aka jam tuh .. lame aka tggu bnde neyh dary aya .. then aya belikan jugak .. huhh sob + terharu !! tersentuh hati ku :() aku janji syang jam neyh cam nyawa sendiri !! pomis !! luv u mom n dad !! mmmmuuuaahhhh !!

No comments: