Friday, December 9, 2011

only a few days longer :(

nie lah topik yang ingin dikongsi bersame anda ^^,

macammacam yang kene wat . agak payah lah kan wat sowangsowang . 
naseb lah pandai berdikari . huhu~ 
mulemule mase dpt twu aku ditawarkan masok ke poli , 
mke dah pelek  , tekejowd kowd . walaupon agak bengang ta dpt masok universiti .
 ase cam na **** jep . 
ane ta nye , dak2 yang result down , serta merta jep dpt masok situ . ye lah , de org dalam kan . sume leyh jady . but this is not fair to me !! hate this !! but im grateful act coz dpt gak ke ipta politeknik . sangad bertuah lah kan .. alhamdulillah !! 


persediaan pade mulenye mang ta ase susa pown .. 
tapy agak menyusahkan jugak lah ..
kene print itu lah , print ini lah .. mang ase bengang pwn de ..
mane ta nye , dah lah kat umah tade printer tuh ..
naseb lah de jiran aku neyh yg baek haty bg aku pinjam printer dy ..
selang beberape hari ..
 lame kelamaan ianye menjady rumit :/
grrrrr~ lagy2 tang ptptn uwh .. hampeh towl ..
dah lah byk yang kene print ..
hatoiiiii~ cangad2 menyusah kan !!
kene saba lohh wat bende neyh ..


seminggu sebelum na g , brg2 pon sume da siap .
dokumen2 penting pon hampir siap .
cume ptptn je tggal agy ckeyt ..
macam bosan gak r dok membelek bnda yg same jep ..
fie , saba byk ! relek ! blaja mang susa pada permulaanye . 
chayokkk !! chayokkk !! chayokkk !!
i can do it !! 
huhuu~ semangat ckeyt fie ..


tp dalam mase yang same ..
hmmmmmmm u know what ?!! 
haty neyh asyik na ngesh je ase .. sebak kowd .
kene berjaohan ngn si dia .. 
but how i want to face all this ?? :((
huhuuu~
berat aty na tggal kan dy .. 
I L Y S M <3<3<3


macam tuh gak ngn mak aya ..
kene berjaohan .. 
but i love my family !
<3<3<3
I L T S M !!!!!


insyaalah aku akan belajar sungguh2 ..
coz this is my future !!
tana maen maen agy cam dulu ..
aku dah besar lah kan kan kan !!
can choose the way true !
think positive and negative , right ?!
gud fifie !!
all the best to me !!

No comments: