Saturday, March 3, 2012

two-faced person

assalamualaikum kalian ! fifie sangad rindu kan blog neyh .. cangad lame ta update kan . maklumlah , da jadi student neyh .. agak kepayahan sedikit na on9 nyee ..


hmm what news story yaa ?!

macam neyh kisah nye ..
aku suke kat sowg dax laki neyh . mang syok dari first day lagy . i dun know why . but aku suke tgok muke dy . aku gile bayang kat dy . huhuu~ haryhary aku mesty umpe dy (^___^) . terase semangat je bile tgok muke dy aryary .

other story , semakin hampir akuy kat PTSB neyh .. aku makin kenal perangai masingmasing .. macammacam gelagat yang aku umpe .. ade lah sowang A neyh .. aku ngat bile dah kawan neyh , takan ade lah yang na talam due muke kan .. aleyhaleyh , bile aku tawu sal pangai dy , sangat laa aku bengang .. saket aty .. huuhhhh~ dy cangad lah gedik lam kelas .. acahacah ta suke law ade affair ngn dax kelas .. dy ngat aku ta twu lah kan .. dushhh~ nyampah tahap gaban .. meluatttt !!! 

one day , de sowg B neyh cite kat aku sal A .. dy kutuk aku upenye .. arggggghhhh !!! hate this !! kowg twu ta , mase kua makan ngn geng aku .. dax laki yg aku suke datang mai kat na bagi buku .. aku saje lah wat offer kat dy soh minom air aku .. tapy bile A offer , peee~ siap suapkan lagy uw kat laki yg aku suke uw .. macam @#$% lah kan ! DEPAN MATE aku lak uw .. heyshhhh~ sape ta bengang weyh .. grrr~ ase na tumbok je A uw . ta lame uw , aku dpt lah cite , actually A mang sengaje wat aku jeles + bengang .. heyyy ! &%$#@ ! #$@&* ! kau kalau da kemarok cangad na de pakwe , cari laa owg laen .. neyh na tehegehhegeh kat sume laki..kau tawu kan aku suke cangad kat dy, kau leyh wat cm uw .. kau mang cgd lah selfishhhhhh !! aku ngat kau neyh kawan lah kan .. tuihhhh~ aku benci kau dalamdalam .. 

bile aku da tawu kau cam neyh , mang lame kelamaan kau dipinggirkan lah kan.. slow by slow aku akan wat cam uw .. dan lagi satu .. kau ta puas na saked kan aty aku . kau saket kan gak aty kawan ak.. mang &%$#@ ! meluatt cangad ngn pangai kau neyh .. kate kat orang yang kau neyh matang lah cangad kan .. tapy bile kau wat cam neyh .. kau lah yang kebudakbudakkan .. heyyhh pompan ! sedar lah ckeyt .. law laki uw da suke kat kwn aku uw .. taya lah na goda agy kan .. kau wat la ape care pon .. laki uw just layan kau sebagai kawan je kan .. bap dy mang suke kat kawan aku uw .. so terima lah hakikat nyeee !!

No comments: