Saturday, April 28, 2012

u're annoying !!


Situasi yang agak menegangkan aku ! ape itu ? cangad aku bengang ngn kau ! aku ta pernah agy jumpa manusia cham kau yang cangad memalukan diri aku !
Ehh ! kau pehal haa ? pe prob kau ngn aku ? aku de wat masala ngn kau ?! ade kee ? law ade ccakap ngn aku depandepan ! cham @#$% !!
Masok bende neyh dah tige kali kau wat aku malu kan ! kau ngat aku cham pompan uw yang ta tawu malu ?!! wyhhh ! aku de maruah keyh ! first thing kau malukan aku sal pakaian ^%$#@ uw ! kau tawu kan bende uw cangad memalukan aku !! law kau dah Nampak , diamdiam sudah laa bro ! jangan lah kau na kecoh kat aku kate yang kau Nampak.. bodoo betol laa kau kan ! na sporting pown gakgak laa weyh .. tapy bendebende cham neyh mang aku ta suke na wat maen lah kan .. jangan pernah na samekan aku macam pompan uw ! cangad biadap kau kan !
Second time sal blog aku ! pehal kau na cite kat sume dak yang aku tulis machamacham dalam blog aku ?? pe kess haa kau neyh ! perlu kee kau na wat announce sal blog aku ?? biaq p laa aku na suke kat sape kan .. na tulis pep own .. yang kau sebok pehal ! kuang ajaq towl laa kau neyh ..
Third time ! tetybe kau tanye asal aku private kan blog kat sume owg ? perlu kaw tanye sume uw ?? Nampak cangad kau menyibok kan ! jangan pelek laa nape aku private .. sume nye cebapkan mulot puaka kau yang dok sebok sebarkan story aku kat dak kelas .. dari dak uw ta tawu yang aku suke dy , sampailaa dy tawu kan .. then sampai satu kelas tawu sal neyh .. boil laa kau !!
Fifie : ye, npe blog situdungmanis x ley bkak?
Meyon : aku private kan laaa
Fifie : just tok blogger jep leyh bace
Meyon : k fine
Fifie : that y laa kau mawa aku ? meyonnnn
Meyon : x mawa pon..just xley nk bca blog ag je lar
Fifie : jujo ngn aku !. ang bg ayie bace kan ?.aku tggu neyh yon
meyon : mmg dya ada tgk pong gmbq uh. bce pon ada. bkn dya sorg. ramai gak yg dh bce. kan ramai taw ag ada blog
  so, x slaah kn. ag nk malu pa. fifi????
Fifie : mang laa ramai yang tawu aku de blog .. tapy dowg ta tawu kan website aku .. law bukan mulot kau dok heboh kat dak kelas . tadenye dowg sume tawu sal ini ! aku just cite bende neyh kat dany n kau jep .. tapy dany leyh simpan rasie .. tapy kau !!
Meyon : weee~ asal kau na salahkan aku plak ? blog kan tok sume so ta salahkan.. serrr ark kau neyh!! Law kau tana blog kau dibace org tuka je name uh . senangkan !!
Fifie      :heyhh kau ni kan ! for ur info ! aku pecaye kat kau n dany ! cebapnye aku dah anggap kau neyh kawan baek aku ! tang dany uw aku ta mawa kat dy.. bap dy still leyh simpan rasie.. yg kau uw .. siesly mang dary mule aku kenal kau. Aku aggap kau kawan baek aku .. tapy aku clap ! n thanx a lot kau dah malukan aku ! bukan sekaly.. tiga kali !!!
Meyon : what eva .. ko ckp danny bole simpan rasie.. hurmm!! Lastword from me sorry.. fyi! lps ni jgn lg dok menggatai dgn laki .. law da tana dimalukan lg.. serr dpt kawan mcm ni.. x bole blaa.. SSje bole…

So , pas neyh aku takan tego kau lagy !! aku benci kau ! dan tok kau yang aku minat .. starting from now ! aku delete sume numb kau ! mcg kau pon aku delete ! FUCKING OF U GUYS !!!

No comments: