Wednesday, November 7, 2012

-->indah bila bersama CRUSH<--

Assalamualaikum kalian . HYE BOBOCET blog J


setelah beberapa hari aku ta update blog neyh . di saat hati yang sedang dalam kesedihan L keresahan :/ KERINDUAN pada masa itu . hanya kawan kawan yang setia di sisi membahagiakan aku untuk melupakan kedukaan . mereka memberi semangat untuk aku hilangkan segala keperitan yang dilalui . dah ! abaikan perasaan aku . sekarang neyh tana cerita pasal yang sedih sedih neyh . aku na berkongsi cerita pasal mereka yang sedang hangat bercinta J


ROZANA INTAN RAHIMA + AIDIL AZREEN





Mereka ni couple at the date on (kak cik tak ingat laa pulak) sorry yea aidil . awek kau tak ingat date korang . mereka neyh first in group aku yang couple dengan budak poli J kan aidil kan J mereka neyh sweet jugak . si aidil yang BESAR GEMOK dengan si KECIK comel . wowww~ awesome J so sweet . teringat masa kak cik amek aidil kat stesen bas . kak cik yang bawak beg . bayang kan sekejap ? erhhhh ? bagaimana tuuu ? hahaha 
SI KECIK bawak SI BESAR J 
chomel ^___^


NURUL AMIRA + WAN SYAMIE






Nampak tak keceriaan di wajah dowang neyh ? macam neyh ^__________________^ kan kan kan J sangat awesome J masa neyh mereka tak declare apa apa pertalian pon lagi . tapi da open keluar temankan syamie buat autocad kat MCD . best kan J kalau tak silap ini first time mereka bersua J  selalunya webby jee .


07 November pada pukul 5:34 pm

Syamie call aku J na tawu dia cakap pee ? dia suruh meah turun bawah sebab wan syamie ade kat depan rumah J berpakaian baju melayu warna purple + gitar J ahaaa~ na tawu kenapa ? hari tu si miera neyh dok cabar syamie tana contact selama tiga hari . okee deal ! semalam aku dan meah buat surprise posting kat FB . 

l
l
l
V





Neyh laa dia sampai semua orang dok risau apa yang dah jadi . padahal tade pape pon yang berlaku J clever tak kami ^^v hehee~ disebabkan benda ni laa wan syamie call meah . dan syamie kalah :D you are LOOSERRRRRRRR ! huahuahuahuaaaa :D


aku tumpang gembira kalau korang pon bahagia dengan crush korang :') sangat terharu weyhhh :) walaupun aku tade sape daa sekarang nie, korang tetap ade dengan aku kankankan :) sayang korang semua :)









No comments: