Friday, December 28, 2012

seharian dengan GIRLFIE :)

Assalamualaikum :) hyehyehyeeee sweetheart ^^

Today is the date i dating dengan MY BFF . I mean TRUE BFF ! AZZAFIRAH ROSLAN is her name :) sebelum na jumpa ari neyh . malam tady kami sempat lagi menyembang dalam fon . HAAA ! nampak tak , kerinduan teramat sangat dah tuuu . weeee~ padahal esok bole jee jumpa . 


8.00 a.m ! "sincan bangun sincan . dah pagiii !!!!" haaa~ tu diaaaa, bunyi alarm kat telefon bimbit aku . excited gilee weyhh na jumpa kau ZAZA ! sanggup neyh aku tak mahu naik bas yang penuh dengan WARGA tuu weyh . semata mata tak mahu hilang kewangian aku dengan bau KETIAK hutan belantara tuhhh . HAHAHAAAA =D jahat jee mulut aku neyh kutuk orang kan . ngeee~


Tunggu punya tunggu nasib laa ada teksi . PAKCIK TEKSI neyh boleyh pulak dy sembang dengan aku pasal POLITIK . Grrrrr~ pakcik saya muda lagi laaa *bawah umur tahuuu .


Sampai kat KL SENTRAL aku ingat kan si ZAZA neyh dah sampai laa dy kat situ kan . Bapak lama laa aku tunggu dia . heyshhh ZAZAA ! every minit aku tengok jam . menunggu ketibaan kau . sampai sanggup tak duduk kat MCD tuhh . haaa nampak tak ! punya excited aku na jumpa kau dear ! JAM PINTU JAM PINTU JAM PINTU ~ finally ! sampai jugak kau yeaaa *jauh perjalanan kan .  nasib aku sayang kau tawww ! Law tak lame dah tinggal kan . HEHE :) agak sejam jugak laa kan .  CHOPPP ! terkedu seketika *melompongggg ^O^ . ZAZA ke neyh ??! peee cantik gila alaa weyh kau neyh . bapak malu gilaa na jalan ngan kau . macam jalan ngn ARTIS weyhhh . 


nampak tak perbezaan
GRAPHIC DESIGNER VS ENGINEER








cantik kan azza neyh














saja masukkan pix neyh . muka awak CHOMELLLL ! *kemekkkk








test test test 


Bila PTPTN da keluar . Ini jadinyaa . BERMAHARAJA LELA dengan duit tuh ^^v . Ohhh~ noooo ! BOBO ! jangan bobo ! jangan membazir ! ingat hujung sem nanti . HAHA ! *KONON !


Starting laaa perjalan ke TIMES SQUARE :) toing toing toing list barang yang aku na shopping kat sana :) hehehehehe :/ dari satu kedai ke satu kedai , ada jee kerenah nya . gelak ta berhenti kalau dah dengan si AZZA neyh . memang ta boleh na berhenti laa kan =D HAHAHA ! boleh pulak masa nak pergi kedai baju tu . si BHAI tu bolee KOREK HIDUNG dengan mendalamnya . CHOIIII ! PENGOTOQQQQQQQQ ! eeeeeee~ bak kata meah . bersihkan hidung katanyaaaa .

sehari suntuk pon tak cukup untuk bersama . HAAAA ~ sedihhhh :') 
you're the best BFF dear ! no other can replace :) 


toing toing toing 
MISSBOBO *oOoOoOoOoOoOo*

No comments: