Friday, March 30, 2012

29/03/2012 ?

assalamualaikum ..

ape yang dimaksudkan dengan 29/03/2012 ? gak gak pe yang jady mase uw ? jeng jeng ! hehee~ date neyh bufday owg yang aku suke uw .. tepat pukul 00:00 tengah malam aku wish kat dy ..  then dy rep , dy kate thanx . amin ! lima minit kemudian , aku pown call dy , then aku wif mira+nad+intan .. kitowang nyanyi tok dy .. aku ase mesty dy malu kankan hehee~

then esok nye p kelas cham bese .. just kelas fizik n mathe ..
then time uw gak dapat result test mathe 2 .. huhuu agak menyedihkan .. merosot .. i dun't know why ? but i dun't believe that ! dax uw dapat full mark weyh ! gilee laa kan .. tapy mang ta heran laa.. dy mang terer mathe pown ..

pas abeyh kelas uw , dy dok kat tembok besi . mase uw aku ngah sembang ngan mira . tetybe aku denga something yang kuat ..
bile aku toleyh jep .. tengok dy dah terlentang kat atas bumbung zink uw .. hahahaa~ tapy aku toleyh kejap jepp.. bap t aku yang gelak lebehlebeh .. hahahaa~
sume uw garagara danial yang mengagah dax uw ...

malam uw aku n mira lepak kantin . tetybe dax uw datang ngn bff dy . malumalu lah aku kan.. hehee~ mase dy cakap uw aku denga sore dy len macam cangad . upe nye dy hampir demam .. huhu~ shyan dy .. patu pinggang dy saket pulak ..  then aku lah yang urutkan.. satu badan lak uw aku urutkan .. lemak betoi !  naseb laa aku suke dy kan .. aku ase cham da rasmi je jady kekasih dy naseb laa aku suke dy kan .. hehee~ 

ta lame uw tangan dy lak lengoh .. aku pon uwotkan jugak laa.. sambilsambil uw dapat r genggam tangan dy .. arhhh ! so sweet ! never forget that ! mase na balek uw  , aku usap pale dy then cakap aku na balek daa.. huhuhu~ sukenyee :)

No comments: