Tuesday, March 20, 2012

hmmm

pilunye aty neyh bila kau wat cham uw .
ari neyh aku g kelas cham bese . tetybe aku terase something yang cangad memilukan aty ku .
hmm selalunye mase subjek LK mesti dalam sekali uw dy akan datang kat tempat aku .
tengok lukisan yang aku wat .
tapy rini ase laen cangadcangad . aku pelek . dy jalan g depan banyak kali .
tapy nape mesty dy g kat meja mun . aku ta cemburu langsung pown kat mun .
cume aku terase kau . nape sekaly pown kau ta datang kat meja aku ??
kau tawu kee yang aku cube cury aty kau ? dan bila kau tawu , kau cube jao kan diri dari aku ?
macammacam aku pike sal kau .

hmm da lepas uw , aku tewos p kat meja intan .
aku luahkan kat dy . tetybe air mate aku mengalir . aku sebak cangad mase uw .
aku cube tahan . aku tanak owang nampak . hmm aku buntu . jiwa ku terseksa bila kau wat cham neyh .
aku ta pena suke kat owang sampai cham neyh skaly .
kalaw lah kau tawu yang sebenanya .
aku tunggu kau dah 4 bulan . dary mulemule aku nampak kau mase ary pendaftaran agy .
kau ta nampak ke da macammacam yang aku wat untuk kau ?
aku tolong kau siapkan lukisan . aku belikan buku yang kau nak uw .
kau suwoh aku belanje kitkat , aku belikan jugak .
aku cury keychain kau . aku serabaikan ambowt kau .
tapy nape kau ta pasan sume uw ? aku sedeh bile kau ta nampak pe yang aku dah korban kan untuk kau .
tapy aku still saba . aku still tunggu kau . tapy perlu kee aku luahkan perasaan kat kau ?

hmm aku takowd ta dapat na tyme hakikat nyee..
tiaptiap ary aku jumpa kau . mesty tercaricari kau dulu .
ak slalu ratap wajah kau . aku suke senyuman kau .
lebehlebeh agy kat mata kau . walaupon dary jao aku renung kau , itu sudah cukop memuaskan aty ku .
memang ta dinafikan . aku dah mula sayang kat kau .
even kau ta tawu banyak yang aku dah buat untuk kau .
ya Allah , Kau tabahkan laa aty ku untuk terime semua dugaan neyh .
ak still tunggu kau !

No comments: