Thursday, April 12, 2012

THE BEST BUDDIES DKA1A !

ary yang cangad happening bagi aku ^__^
sonok gilee kowd .. pas abeyh oral presentation yang kedue .. kami + tecer huda + cik jalila karok sesame :)
gileee gempak laa kan .. sume nye sporting belaka ..
seronok cangadcangad dapat nanyi sesame .. 
aku happy dengan dax kelas DKA1A !!
kownag mang terbaek !!
bak kate tecer , walaupon kami de yang berpuak-puak ,
tapy still bekerjasama satu same laen .. tuh takan lupe !
pe yang syok cangad , cik jalila nanyi lagu dangdut ..
not bad jugak laa kan .. walaupon se**** ~ heheee~
ta lupakan jugak time kitowang tuwon kat stage joget sesame .. peee~ yang uw lagy fun dowww !!
sumpah ta typoo !
hahaaaa~ dan aku amek kesempatan duet ngn si dia :))))
dyia da segan ngn aku.. hehee~
aku cham bese lah kan.. muke ta malu.. selambe kan ajelahh..
pee kesah ! hahaa~
tapy mang senyum pai tinge lah kan ..
pai lam mimpi tewos ...
weeeee~ sukesukesuke :D
hmmmm minggu neyh las kelas lak uw ..
then minggu depan study week daa..
pas uw final pulak seminggu ..
then cuty ..
nanty mesty windu ngn dowang sume ..
exspecially kat si dia >>
hmmmmm~ jangan na windu cangad laa miss piepot !
dy kan da de awek ..
tapy do i care sume uw ?!'
bawu couple kan kan :]
lekkk luuuu~
mane laa tawu de jodo lak ..
heyshhh perasaan towl !
grrrrrr~




<<HAD ME AND YOU >>


No comments: