Saturday, April 21, 2012

Assalamualaikum …
Hmm ta lame agy final exam akan tibe…
What ???! final !! ohh damnnnn ! 2 ary jep agy …
Grrrrr~ ketakutan neyh .. huhuhu~ agakagak leyh wat ke taa haa ? first time neyh na jawab paper poli ..
Susah ke ta ? senang kerr ?

Hmm pape pown aku kene study dengan sungguhsungguh..
Paling penting jangan kecewakan mak ayah .. dan paling takotnyee.. aku tana REPEAT !! hopefully lah kan.. huhuhh~ penat dowh na repeat .. waste my time !!!

Dalam seminggu neyh masingmasing dok pulun study tox final.. gud job guys ! cham uw laa… as family , we together study hard and move on forward ! kankankan ! kite neyh best kan sampai tecer huda pon hapy lepak ngn kite .. aku suke kan tuh ! tecer pai sanggop jage pai tengah malam lepak kat kantin ngn kami semua .. cayalahh tecer ! tecer best cangad !!!! huhhh~ sementara panat study , aku pon dok rest yap .. pe agy edit pix ngn boyfie saye lah kan sendwilah kan .. hahaa~ 



ini leader saye taw..


nama dy neyh irwanshah


saya ngn budak paling tiggi dalam kelas..
that y laa dy dudok kan :)


just call his meyonnn :)





yang neyh semua hanyalah tentang aku sahaja ..
to MUHAMMAD DANIAL BIN NIZAM a.k.a + AMIRUL BIN AMRAN a.k.a MEYON .. kowg jangan na pike bukanbukan yea ! t aku taborkan gg kowang pai rongak ! paham ! ngeeeee~
Aku harap student DKA1A dapat wat dengan cemerlang dalam final exam nanty ea !
GOOD LUCK FOR US !!!
The most important is .. 
dunt disappointed tecer huda and other lect okeyh !!
Love you all !!!!



No comments: