Tuesday, April 24, 2012

i'll be waiting for u !

Assalammualaikum..

Ape yang aku na cite rini adalah masa berlalu dengan pantas sekali .. kalian paham pee maksud saya ? pastinye kalian tertanyetanya kan ..
Cha,m neyh cite dy … hmm minggu neyh last aku kat cneyh .. pas uw cuty due bulan .. huhhh lame wuuuu~ so pe yang aku na cite ialah aku cangadcangad merindui student DKA 1A mase cuty nanty .. especially ermm yaaa of coz to him .. u know what I mean kan ?!! hehee~ 


but aku na challenge diri aku tana contact dy langsung selame cuty uw .. aku na tawu yang dy windu aku kee taa .. hummm~ aseasenyee ? wait and see jelahkan. ..
Sekarang neyh dalam beberape ary aku ta tego dy langsong .. aku wat ta tawu je ngn dy .. cebap pe aku wat cham uw ? cebapnye aku na dy tawu yang aku oweys menanti untuk dy cakap ngn aku , mesej dary dy , everything must be starting from him .. lebehlebeh lagy skng neyh musim final exam kan .. lagy laa aku wat dunno je ngn dy kan .. haha~ rasakan itu sayang kuu !


Tapy aku de pasan gak laa dy macam menanti tindakan aku untuk layan dy cham slalu .. aku tawu kau windukan aku .. mengaku sajalah kan sayangku ! heheh~ aku ngat agy malam uw .. aku dok ngn irwanshah , aku lepak ngn dy mase uw dok tengok youtube sal rugby .. aku cham perasan laa dy tengok kau jep .. lame lak uw .. sekaly bile aku toleh , woowww !! that’s correct fifie ! u’re true !! mang dy pandang aku mase uw .. gumbira laa haty ku kan .. bile aku da pandang uw cepatcepat dy kaleh tempat laen .. alaaa~ cakap jelaa mang kau da tersuke kat aku kan kan kan .. hehee~


Neyh cabaran tok aku dan kau ! aku tana col kau . mecej pon tamaw .. aku na tggu kau yang mecej aku dulu .. for second time ! I’ll be waiting for u dear ! hopefully u sent me some mecej ! dunt disappointed me keyh !
I love u more !

No comments: