Tuesday, October 9, 2012

sumpah pelik =='

yes my blog, my diary, cinta hati aku, kau laa tempat aku luahkan segala perasaan yang terpendam dalam hati ni . disaat aku gembira, sedih, and everything i will share with you . arghhhh~ kau neyh dah kenapa fifie ?? tak payah na bermadah sangat ayat tuh ! uwekkkk~ sebesen :P

apehal perasaan aku macam neyh ?? sumpah aku rasa lain gilee weyhhh, dah lama ta rasa perasaan CEMBURU MEMBABI BUTA niiiii ! arghhhh~ benciiiii ! kau baru jee muncul dalam hidup aku . sebulan pon tak sampai lagi weyhhh, tapi kau dah melahirkan perasaan SAYANG tuhh dalam hati aku nii.. semakkkk kau tawuuu !! kenapa laa kau muncul dalam hidup akuuu seperti ituu sayang ?? =='

pada mulanya memang aku tak kisah kehadiran kau tu, lama kelamaan kau wujudkan pula perasaan SAYANG tuu, kau sedar tak itu, kau dah buat aku ANGAU dalam mainan cintan kau darling :D huhhh~ semalam aku bukak profile TWITTER kau .. aku terbaca post yang membuatkan aku sangat marah + jeles . heyhhhh~ why i felt like that haa ! bencinyaaaa~ 

kitakan tak ada apa apa PERIKATAN .. kenapa aku mesti na cemburu sampai macam ni sekali ?? ape kau dah buat dengan hati aku haaa ?!! grrrrr~ ~.~ tolong laaa jauhkan perasaan niii, aku tak minta pun semua ni, aku ta suka dilukai :( AKU TAK NAK ! huhhhh~ sedeh betollllll ! 

pada kau, aku tanak mengharap kan perhubungan itu, tetapi jika ditakdirkan, aku terima seadanyaa :D but please , tolong sayang aku macam kau sayang diri kau sendiri, aku tak nak dilukai dan aku benci macam tuuu ! huhhhh~ 

i want you to know that i'm love you , i'm care about you . memang aku cuba untuk menafikan perasaan ini, tapi ternyata benda ini memang ta boleh na ditipu . AKU MEMANG DAH SAYANG KAT KAU ! harap kau boleh jaga aku okeee ^_____*

No comments: