Wednesday, October 17, 2012

see ? listen ? do ? just CREATE (^__*)

Assalamualaikum my bObO BLOG (^__^)
erhhh~ terlupa laa ==' not bObO anymore but change to 
"BOBOCET BLOG (^__*)"


apa yang aku na story hari neyh ? 
act I dun have any idea, BUT ! my OCET force me to do it !
ohhhh~ foooo~ DIA memang suka macam ini kan BIE ? :)
what I call you ? "BIE" jangan nak perasan yea awak :) TERRR jee tuh :) H A H A :D


boring laah kan asyik cerita CINTA neyh ,
na tuka topik laa hari ini :) sorry yea MR.OCET :) 
apa terjadinya hari ini ? sepatotnye hari neyh aku WAJIB pergi KURSUS KEUSAHAWANAN tuh . nama tesenarai pulak kan :) ahhaaa ~ apa jadi weyh ? pergi kee aku ?
konon nyee lah kan set jam 6.40 a.m . 
HAMPEEHHHH~ 
bapak malas gilee aku na bangon :)
memang tak pergi laa weyhh :D


bangonbangon jee capai henset :) A P A K A H tuhh ??
calling calling MANJA laaa :) 
ta sangka dia pergi kelas tadi . aku neyh ATOK punya malas laa na pergi . 
tapi dia marah aku ta pergi :( H U H U U :'(
macam tak kenal aku yang suka TIDUR + MAKAN  = MALAS 
maaf yee BIE (^___^)


AMYPOLY SMARTH
siapa dia neyh ? haaa neyh na habaq sikit . dia neyh loklaq kalau hampa na taww .
erhhhh japp ! pasai paa aku dok cakap PENANG neyh ?!! 
ohooo~ maybe sebab SENIOR neyh asal utara laa kan . NO WONDER :)


tersebut laaa AL-KISAHHHH~
 h a h a h a h a h a h a a a a a a (^_____^)
dia neyh PEMINAT aku laa kononnyee punnnn =='
~#PERASAN#~
na tahuu dia neyh orang KEDUA yang curi pix aku lam FB ! 
tengok ! so rude kan ! heyshhh~ naseb laa SENIOR . 
dan dan pulak kan dia neyh tunjuk pix aku tuh kat MAK dia . SUPAYA ??
jelaskan weyhhhh ! wah wah wah kau neyhhhh ! lebih KAU neyh !
dia bole kata yang aku neyh BAKAL MENANTU mak ? APAKAH ?????!!!
meyh aku ajaq ang sikit !
aku ngn ang pon ta kenal , cakap pon ta pernah , ang dah kata kat mak ang cam tuh ?!
GEGEH tawu taa ang neyh ! 
dah laa ang curi pix aku, then tunjuk kat mak ang lagi . apalah ang neyh . 
aku dah kata kat ang kan yang aku dah ada BF (kononnyaa ) .
ang GEGEH jugak na kat aku . heyshhhh~
ta paham sungguh laaaa =='


ABDUL HADI ABDUL HISHAM
BIE , fie nak bagi tahu neyh , fie dengan dia yang kat atas tuhh tak ada kaitan apa apa okey .
dia yang dok gegeh kat fie, fie pon ade taste laa naa pilih pasangan neyh :)
H E H E :D
dia tuh bagi fie macam AKA jee tahuuu (MUSTIKA RATU) :) ohhh mulut fie jahat kan :)
jangan tampa, sakit tahuuu :( dok diamdiam tangan tuh :) 
nak tahu kenapa bagi gelaran macam tuh ? 
cube tengok muka dia elokelok , ta puas lagi ? pegi zoom . ta nampak jugak ? p pakai kanta .
konpem jelas lagi ternyata :D
dia punye kulit bapak putih + gebu weyhhh . 
kalah aku yang perempuan neyh . hehee~
silapsilap nanti kan , BIE yang TERNGORAT dia .
ohhhh~ pelikkk tuhhh :D


bagi fie sekarang neyh BIE yang ada dengan fie, tak ada orang lain selain A.H.A.H :)
dan fie na BIE tahu, fie akan sayang BIE macam BIE sayang kan fie (^__*)
BIE paham kan :)



BECOK + OCET






1 comment:

Unknown said...

Sayang ! :) . Ade mention name BIE lah . haha :D . Sayang , BIE tau lah pasal si budaka gatai tuhh . :) . Bie saja ja dok buat teruk . haha . Sayang , I WILL LOVE YOU MORE THAN YOU LOVE ME ! :) REMEMBER taw ! :p . AND I KNOW YOU LOVE IS FOR ME RIGHT NOW ! I BELIEVE IT ! <3 :)