Friday, November 2, 2012

redha dengan ketentuan MU

Assalamualaikum . salam november J


Hari ini aku na ceritakan soal hati dan perasaan selama neyh yang aku pendam kan berhari hari L


ABDUL HADI ABDUL HISHAM


Seorang lelaki yang aku kenal spisies sama dengan perangai aku . sebelum ni aku ada cerita pasal dia . pertama, kedua , ketiga da seterusnya . dan ini juga lah yang terakhir aku ceritakan seorang lelaki bernama ‘ADY’ dalam hidup aku .


For the first time kita kenal, aku tertarik dengan ayat dia. Di setiap ayat pasti akan ada smile . tak kira laa smile suka, sedih mahupun ketawa . itu menunjukkan lagi minat aku untuk lebih rapat dengan dia J
Belum pernah ada orang yang buat macam tuh lagi .


Aku gembira kenal dengan dia . perangai dia memang manja . mengada terlebih dan dia buatkan aku lebih menggedik dengan dia J perkenalan aku dengan dia membawa suatu perasaan sayang yang sebelum ini tak pernah lagi aku rasakan .


Mungkin pada pandangan orang dia neyh ta seberapa . tapi bagi aku dia lah yang membawa kebahagiaan dalam hidup ini . dia buatkan aku jadi gila bayang teringatkan dia . even aku suka sakat dia sampai kekadang tuh dia merajuk, aku tetap akan pujuk dia . pujuk, pujuk sehinggakan terukir senyuman di bibirnya .


Hubungan kami berlarutan sehingga semalam . dan lately ni aku nampak perubahan dalam diri dia . sedikit demi sedikit . walaupun dia cuba sembunyikan, aku pasti akan tahu juga sebabnya .  mulai hari ini, aku ta kenal lagi ABDUL HADI ABDUL HISHAM . aku akan lupakan dia untuk selamanya dan tidak sesekali berpatah balik pada dia .

Dan hari ini, terjawab semua soalan yang sering bermain dalam fikiran aku . dan ALLAH tunjukkan jalan untuk aku . aku selalu berdoa supaya aku menjadi seorang yang tabah dan kuat untuk terima dugaan ini . walau apa pon terjadi ALLAH tetap ada dengan aku J

1 comment:

Unknown said...

Tak semestinya apa yang kita impikan akan kita perolehi :)