Monday, October 22, 2012

in my heart is YOU




seandainya awak tahu sekarang ini saya sangat rindukan awak . 
rindukan awak yang dulu . 
tak pernah lengang walau sesaat , seminit , satu jam pon .
even satu hari pun kita tetap akan contact walaupun sekali .


dari mula mula kita kenal ,
satu hari tetap akan text
walaupun memang tiada topik untuk dibicarakn .


awak muncul setelah orang lama pergi .
awak yang memutikkan semula perasaan sayang ini .
awak meyakinkan saya untuk terima sesuatu yang telah diaturkan .
awak memberi semangat supaya saya sentiasa maju kehadapan .


awak yang sentiasa mengukir senyuman di wajah ini .
saya biarkan apa orang nak kata .
sebab awak punca saya bahagia .
awak buat saya angau dengan katakata awak .




tapi sekarang semua dah berubah .
awak sangka saya dengan orang lain .
begitu juga dengan saya yang memikirkan awak dengan orang lain .
hakikatnya saya sukar untuk terima semua itu .


mungkin saya terlalu sayang kan awak .
awak dah buat saya jatuh hati kat awak .


saya cuba untuk memulihkan keadaan seperti dulu .
saya cuba pujuk hati awak kembali pada saya .
tapi saya tak kuat untuk menawan hati awak semula .


saya cuba kuatkan semangat tanpa awak disisi saya .
walaupun ianya sungguh menyakitkan .
walaupun menangis tanpa sedar dalam hati .
saya cuba sembunyikan nya daripada pengetahuan awak .


adakala nya gelak tawa dan keriangan hanya terpancar di wajah .
namun, awak takkan tahu apa yang cuba saya sembunyikan disebalik semua itu .
hanya ALLAH saja yang tahu apa yang saya alami .
dan hanya padaNya mampu saya luahkan segalanya .




seandainya awak tahu mata ini tidak lagi kuat untuk menadah air mata .
namun, hanya mampu saya simpan dan menangis dalam hati .
seandainya saya disisi awak sekarang ini .
saya akan ratap wajah awak dan katakan

SAYA MASIH SAYANGKAN AWAK






No comments: