Sunday, October 21, 2012

*i'll be waiting*

ASSALAMUALAIKUM ^________^

hari ini aku berpeluang MENYEPAH kan lagi blog BOBO . 

*KAU ingat boleh buat aku macam apa ?!!*


ya Allah, kenapa perlu ada perasaan macam ini ? perlu kee aku CEMBURU ? perlu kee semua tuh ? ohh aku sangat BENCI kan perasaan nie ! okee . kau buat aku macam neyh kan, fine ! kau belom kenal aku lagi . kau na sangat kan . haaa ! rasakan apa yang aku akan buat kat kau . H A H A ! 


aku silap , aku cepat jatuh SAYANG kat orang . itu kelemahan aku ! huhh~ moral of the story, i'll be more careful sebelom kenal dengan mana mana orang . okee ! aku tak mudah ditipu macam apa yang kau sangka oke ! aku tak LEMAH macam apa yang orang fikir ! 


dahhh ! stop cerita pasal KAU ! 

*you SEE me and i SEE you . i SMILE :) when you LOOK at me like that . I've got a CRUSH on YOU :D ♥ !*


sekali lagi kita dipertemukan untuk jumpa kan . okee, saya bagi awak nama JUN PYO . sebab apakah ? kenal LEE MIN HOO ? artis korea paling handsome yang buat kan hati aku tertarik dengan dia . senyuman dia, bibir dia, body dia, tinggi dia, alahaaiiiiii~ HUHHH~ *aku jadi sawan bila nampak kau* muka awak macam dia ! 


saya tahu awak memang pandang saya kan O.o . dah lama kan awak perhatikan saya :) *awww~ PERASAN ! saya buatbuat pandang bawah, dan masa tuh awak memang tengah pandang saya ^____^ awak terus terus da terus berjalan ke hadapan, saya yang kat belakang neyh hanya mampu pandang awak dari jauh . dengan perasaan yang kuat saya harapkan awak toleh kebelakang . saya still tunggu awak dengan penuh harapan :D dan ternyata awak memang pandang saya (^________^) 


hati saya gembira tak terkata, dengan selamba tanpa disedari tangan saya terangkat dan melambai lambai kat awak >.< masa tuh, TUHAN jee tahu macammana perasaan saya neyh . sumpah happy melampau :D awak perasan kan, dan awak segan masa . i know that ! heeee~ due kali awak toleh dan dua kali juga saya lambai kat awak, walaupun awak tak balas, saya tahu awak suka dalam hati <3 <3 <3





aku update status ni dalam FB . ada respon dari *FUNK CRUZ* 
dia memahami apa yang aku cuba luahkan :) dia laa yang bagi video neyh . 
thanx a lot weyhhh :D aku suka kan ini !




No comments: